Welkom!

Eindelijk is het voor mij ook zover; een eigen blog!
Ik volg al een tijd een groot aantal voornamelijk naaigerelateerde blogs. Ik doe bij deze dames altijd veel inspiratie en ideeën op, en dat maakte mij enthousiast om ook een blog te beginnen.

Ik houd me vooral bezig met het naaien van kleding en accessoires, daarnaast borduur en haak ik graag. Maar buiten dat zijn er genoeg andere projecten die me aanspreken. Je zult hier daardoor een breed aanbod aan creatieve uitspattingen te zien krijgen.

Bij deze wil ik iedereen hartelijk welkom heten en bedanken voor de interesse in mijn kersverse blog!

3 gedachtes over “Welkom!

  1. Dat is leuk om te zien dat je ook een blog bent begonnen.
    Vorig jaar kreeg ik een erg leuk lapje van je via de lapswap van MaMarieke!
    En wat ik zo snel hier heb gezien maak je prachtige dingen, je hebt er dus een volger bij! Groetjes, ik kom gauw weer je creaties bewonderen.

Geef een reactie

