Naaiplannen

Na een bezoekje aan het stoffenspektakel heb ik een aantal concrete naaiplannen gemaakt voor de komende tijd. Dit helpt me om kledingstukken te maken die echt een aanvulling zijn in mijn garderobe. Omdat ik geen tekentalent ben gebruik ik voorgedrukte dames die ik alleen hoef aan te kleden, erg handig!

                     

Allereerst een recht rokje uit het rokjesboek van Mme Zsazsa van gele stof met daaroverheen een goudkleurig kanten stof. Daarnaast staat een donkerblauw nepleren jurkje uit de knipmode van oktober 2010.

                      

Ik wil heel graag eens een fijne broek voor mezelf naaien, dat wordt dus een primeur!   De stof is donkerblauw en het patroon is van Colette Patterns. Voor het echt koud wordt hoop ik deze lekkere trui af te hebben. Het felgekleurde breisel wordt afgewerkt met de rode boordstof. Een patroon moet ik hier nog voor zoeken, maar dat is gauw gevonden. Bijna alle stoffen komen van het stoffenspektakel, alleen de effen gele stof komt van de markt in Groningen

Om zelf geïnspireerd te blijven, hangen deze dames aan de wand van mijn naai-/hobbykamer.

Hopelijk kan ik jullie snel één van deze projecten laten zien!

2 gedachtes over “Naaiplannen

Geef een reactie

