Sinterklaasknutsels deel 1

Hallo allemaal,

De meeste van jullie zullen al wel in de kerststemming zijn, maar ik wil toch nog even mijn Sinterklaasknutsels met jullie delen. Wij vieren Sinterklaas altijd door surprises en gedichten voor elkaar te maken. Wij doen er altijd erg ons best op en dat levert altijd geweldige resultaten op!
Voor mij was het de opdracht een surprise te maken voor een nieuw gezicht binnen onze familie. Erg leuk natuurlijk!

Ze studeert voeding en diëtiek  dus ik nam de schijf van vijf als onderwerp. De etenswaren kreeg ze in etappes waarna ze ze in de goede schijf moest plaatsen. Als beloning was er een mooi presentje. Het eten heb ik allemaal van vilt gemaakt zodat ze nog bewaard kunnen worden en eventueel als speelgoed voor de kleine tantezeggers gebruikt kunnen worden!

Hier de foto’s van mijn maaksels! De patronen komen meeste van internet of heb ik zelf gemaakt na het zien van voorbeelden online:

IMG_1393_2

PicMonkey Collage

IMG_1402_2

Morgen volgt deel 2 van de maaksels!

 

Een gedachte over “Sinterklaasknutsels deel 1

Geef een reactie

