Stoffenbuit

Gister ben ik naar het stoffenspektakel in Leeuwarden geweest.  Qua drukte was het heel goed te doen en ik ben dan ook supergoed geslaagd!

DSC_0458

Links twee rolletjes breed elastiek om supersimpele maar heerlijke rokjes mee te maken.

De meest linkse stof is een rekbare denim, door die mooie bloemenprint kon ik die gewoon niet laten liggen. Daarnaast twee flubberstofjes voor een bloesje en/of een jurkje. Meest links een katoentje met bloemetjes en streepjes voor een blouse.  Daar krijg je toch de zomer van in je bol?

Eerder deze week heb ik mijn stoffenkast opnieuw opgevouwen en doorgenomen. Omdat ik het ook altijd superleuk vindt om de voorraad van anderen te bekijken, hier een foto van mijn schatkist:

DSC_0427

Normaal hangt er een gordijn voor om verkleuring door de zon te voorkomen. Al is het bijna zonde om zo’n kleurrijk en inspirerend geheel te verbergen.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

