Sunny pants

Door het mooie weer van de afgelopen tijd en met de zomer in aantocht heb ik me gestort op het maken van luchtige zomerkledij.

Voor mezelf maakte ik een heerlijke Sunny Pants. Het patroon staat in de laatste editie van ‘La Maison Victor’. Toen ik hem zag was ik meteen verkocht! Een perfecte broek om in naar Italië te reizen.

DSC_0601_2

Het leuke stofje vond ik in mijn stoffenkast en kocht ik ooit eens op de stoffenmarkt. Het patroon werkte fijn en zat heel vlug in elkaar. De uitleg is heel duidelijk en maakt het maken echt gemakkelijk. Ik heb niks aan het patroon hoeven veranderen. Ik heb alleen de pijpen 5 centimeter verlengd.

Hier nog wat foto’s van de broek ‘in actie’ onderweg en op het vliegveld

IMG_20140603_090658IMG_20140603_163523

De broek is zo’n succes dat er een tweede exemplaar geknipt klaar ligt!

Een gedachte over “Sunny pants

Geef een reactie

